Śledzenie zamówień
Statusy zamówień
Każde zamówienie przechodzi przez kilka etapów realizacji otrzymując kolejne statusy:
- Zamówienie nowe
- Zamówienie potwierdzone
- Zamówienie w realizacji
- Zamówienie wysłane/zrealizowane
Każda zamiana etapu zamówienia potwierdzana jest wiadomością email podaną w trakcie składania zamówienia.
Śledzenie przesyłek (tracking)
W wiadomości informującej o wysyłce zamówienia znajduje się numer listu przewozowego oraz link do strony śledzenia.
Aktualnie przesyłki wysyłane są dwoma kurierami kurierem POCZTEX, kurierem DPD oraz Pocztą Polską.
Przesyłki Pocztex oraz Poczty polskiej można monitorować na stronie: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=znajdź+przesyłkę
Przesyłki DPD można monitorować na sronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Wszystkie nia można śledzić wprowadzając otrzymany numer przesyłki w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.
* Przesyłki z dnia nadania moga pojawić się w systemie z kilkugodzinnym opóźnieniem.
** Informujemy, że podczas opcji śledzenia przesyłek zagranicznych mogą występować braki danych czy drobne niezgodności , które wynikają z z działania zagranicznych systemów trackingowych.
*** Dane przesyłek są dostępne z okresu 30 dni