Śledzenie zamówień
Statusy zamówień
Każde zamówienie przechodzi przez kilka etapów realizacji otrzymując kolejne statusy:
- Zamówienie nowe
- Zamówienie potwierdzone
- Zamówienie w realizacji
- Zamówienie wysłane/zrealizowane
Każda zamiana etapu zamówienia potwierdzana jest wiadomością email podaną w trakcie składania zamówienia.
Śledzenie przesyłek (tracking)
W wiadomości informującej o wysyłce zamówienia znajduje się numer listu przewozowego oraz link do strony śledzenia.
Aktualnie przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firm: DPD, DHL, GLS, InPost, POCZTEX oraz Poczta Polska.
Każda z firm kurierskich prowadzi monitoring przesyłek, a link do śledzenia paczki otrzymasz wraz z wiadomością o wysłaniu zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail.
* Przesyłki z dnia nadania mogą pojawić się w systemie z kilkugodzinnym opóźnieniem.
** Informujemy, że podczas opcji śledzenia przesyłek zagranicznych mogą występować braki danych czy drobne niezgodności, które wynikają z z działania zagranicznych systemów trackingowych.
*** Dane przesyłek są dostępne z okresu 30 dni